Type something and hit enter

author photo
By On
Siapakah Nina Iskandar ? Pelakon cantik bernama Nina Iskandar ni semakin di kenali ramai sejak dia berlakon dalam Drama Andainya takdir. Aku pun baru jer kenal dengan Nina ni. Bagi yang nak berkenalan dengan dia, berikut merupakan biodata Nina Iskandar .




Biodata Nina Iskandar
Biodata Nina Iskandar

Biodata Nina Iskandar


Nama Penuh: Nur Akmalina Iskandar
Nama Artis: Nina Iskandar
Tarih Lahir: 4 Ogos 1991
Umur: 26 (2017)
Asal: Brunei




Biodata Nina Iskandar
Biodata Nina Iskandar



Ramai yang puji lakonan NINA ISKANDAR ni sebab penuh dengan penghayatan. Untuk pengetahuan korang nina dah lama ada dalam industri malaysia walaupun dia dari brunei. Cumanya sebelum ni drama dia tak viral macam drama Andainya takdir ni. Nina Iskandar bawa watak Tiha yang di dera suaminya.

Update: Pelakon nina iskandar kini kembali dengan drama andainya takdir 2 yang merupakan sambungan daripada cerita sebelum ini. naik balik nama nina ni kan. hehehe
Akhir sekali, semoga Nina Iskandar terus berjaya dalam dunia seni malaysia. jadi, korang yang baca biodata Nina Iskandar ni rasa best tak lakonan dia. jom komen di bawah.

Sekian.

1 comments:

avatar

suka tengok dia dalam drama yang pasal tsunami tu.. best..

Click to comment