Type something and hit enter

author photo
By On
Assalamualaikum, mulai 4 jun ini, TV 3 akan menayangkan drama 'Andainya Takdir 2 '. kalau korang pernah tengok cerita ini dulu, sebenarnya yang terbaru ni adalah sambungan dari andainya takdir 1 dulu.

tak sabar nak tengok pelakon drama andainya takdir 2 , shukri yahaya dan nina iskandar beraksi lagi. hehehe korang minat tak drama ni ?

Drama Andainya Takdir 2

PELAKON

senarai pelakon drama andainya takdir 2 ini terdiri daripada Shukri Yahaya, Nina Iskandar, Putri Balqis, Mas Khan, Syazuwan Hassan, Idris Md Diah, Erry Putra, Adiba Yunus, Jasmine Ashraff, Farahdhiya, Nafiez Zaidi, Neera Azizi

SINOPSIS 

Sinopsis Drama Andainya takdir ini mengisahkan tentang pasangan suami isteri yang berhadapan dengan pelbagai masalah. Si suami jenis yang terlalu cemburu. sehinggakan menyukarkan si isteri untuk berurusan di luar bersama rakan-rakannya.

👉 Tarikh Mula Tayangan : 13 Jun 2018
👉 Saluran Tayangan : TV3
👉Waktu tayangan : 9 Malam , Rabu hingga Jumaat

Drama andainya takdir ni berjaya menarik minat penonton kerana jalan ceritanya yang sangat berlainan berbanding drama lain. aku ingat lagi ramai yang turut teremosi bila melihat si Airil pukul isterinya fatihah.

aku tengok pun kesian juga sebenarnya.

WATAK PELAKON

👉  Shukri Yahaya - Airil
👉  Nina Iskandar - Fatihah
👉  Putri Balqis - Aleya
👉  Mas Khan Nizam
👉  Erry Putra - Mushin
👉  Adiba Yunus - Liza

Agak-agak kan, apa akan terjadi pada fatihah lepas ni . dapat tak dia terima balik si airil dalam hidup dia. Aleya pula mesti trauma bila tengok depan-depan macam mana ayah dia pukul mak dia kan. sedih lak bila teringat balik cerita ni masa part 1 dulu.

GAMBAR PELAKON 


Pelakon Andainya Takdir 2


Pelakon Drama Andainya Takdir 2

PROMO



Selamat menonton drama andainya takdir 2 ni dekat tv 3 tau. nanti komenlah pendapat korang mengenai drama ni ya.


Click to comment