SENARAI PELAKON DRAMA KU KIRIM CINTA ! AYDA JEBAT DAN REDZA ROSLI !

Drama baru yang mula bersiaran hari ini iaitu Drama Ku Kirim Cinta merupakan drama yang menggantikan Drama Shhh... I love you . Di barisi ramai pelakon handalan lama dan baru menjadi sesuatu keunikan untuk drama ini . Berikut merupakan SENARAI PELAKON DRAMA KU KIRIM CINTA !



Senarai Pelakon Drama Ku Kirim Cinta
Senarai Pelakon Drama Ku Kirim Cinta


SENARAI PELAKON DRAMA KU KIRIM CINTA .



Bilangan Episod : 28 episod
Tarikh Mula Tayangan : 22/5/2017
Waktu Tayangan: Isnin-Khamis, 6.58 petang
Saluran Siaran : TV3
Senarai Pelakon

Redza Rosli
Ayda Jebat
Fahad Iman
Julia Farhana
Roy Azman
Nazia Mustafar
Zarina Zainuddin. 




Pasangan kekasih di antara Ayda Jebat dan Redza menjadi persoalan sekarang ni sama ada mereka hanya cinta lokasi atau sekadar untuk promosikan drama Ku Kirim Cinta . adakah ini sebahagian dari watak mereka sebagai pelakon ? atau mereka betul-betul bercinta ?


Perghh dah macam gossip artis dah aku ni.. sorry au tak layan gosip artis, jadinya korang baca jelah Senarai Pelakon Drama Ku Kirim Cinta ni ya. oh lupa nak bagitau, drama ini akan menemani kita sepanjang bulan puasa nanti. huhu tak sabar nak puasa kan .

Sekian .

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.