Type something and hit enter

author photo
By On
Biodata Ringkas Eyra Hazali. siapa eyra hazali ni ? sebenarnya, dia bermula sebagai pelakon kanak-kanak kini Eyra Hazali semakin di kenali ramai. Dia juga makin hebat dalam dunia lakonan tanah air tau . Terbaru, dia juga merupakan pelakon drama mr grey.

ramai yang puji lakonan dia dalam cerita tu tau .  Kualiti lakonan Eyra yang semakin menarik dan dia juga telah berjaya menarik penonton untuk menonton drama lakonan dia .


Biodata Eyra Hazali
Biodata Eyra Hazali


BIODATA EYRA HAZALI


→ Nama Penuh :
→ Nama Artis : Eyra Hazali
→ Asal : Kuala Lumpur
→ Tarikh Lahir : 1999
→ Umur : 19

→Facebook : https://www.facebook.com/eyra.hazali.5
→Instagram : https://www.instagram.com/eyra.hazali/


Dulu-dulu selalu tengok dia dekat tv, masa tu kecik lagi sekarang dah besar pun . hehehe
aku pula rasa macam dah tua..

haha

Bagi yang tengok drama budak ijat, mesti korang kenal dengan si eyra ni. tapi itu cerita lama dah la.. dalam tahun lepas [ 2017 ] kalau tak silap

Harapnya Biodata Eyra Hazali ini dapat membantu korang kenal dengan dia lah yer. hehe

Sekian .

Click to comment