Biodata Ringkas Eyra Hazali.

Share:
Bermula sebagai pelakon kanak-kanak kini Eyra Hazali semakin di kenali ramai. Dia juga makin hebat dalam dunia lakonan tanah air, bagi yang belum mengenali siapakah Eyra Hazali. Jom kita baca Biodata Eyra Hazali . Kualiti lakonan Eyra yang semakin menarik telah berjaya menarik penonton untuk menonton drama lakonan dia .


Biodata Eyra Hazali
Biodata Eyra Hazali


BIODATA EYRA HAZALI


Nama Penuh :
Nama Artis : Eyra Hazali
Asal : Kuala Lumpur
Tarikh Lahir : 1999
Umur : 18

Facebookhttps://www.facebook.com/eyra.hazali.5
Instagramhttps://www.instagram.com/eyra.hazali/?hl=en


Biodata Eyra Hazali
Biodata Eyra Hazali


Dulu-dulu selalu tengok Eyra Hazali dekat tv, masa tu kecik lagi sekarang dah besar pun . hehehe

Bagi yang tengok drama budak ijat, mesti korang kenal dengan Eyra Hazali ni. Harapnya Biodata Eyra Hazali ini dapat membantu korang kenal dengan dia lah yer. hehe

Sekian .

No comments