Biodata Ringkas Eyra Hazali.

Advertisemen

Bermula sebagai pelakon kanak-kanak kini Eyra Hazali semakin di kenali ramai. Dia juga makin hebat dalam dunia lakonan tanah air, bagi yang belum mengenali siapakah Eyra Hazali. Jom kita baca Biodata Eyra Hazali . Kualiti lakonan Eyra yang semakin menarik telah berjaya menarik penonton untuk menonton drama lakonan dia .


Biodata Eyra Hazali
Biodata Eyra Hazali


BIODATA EYRA HAZALI


Nama Penuh :
Nama Artis : Eyra Hazali
Asal : Kuala Lumpur
Tarikh Lahir : 1999
Umur : 18

Facebookhttps://www.facebook.com/eyra.hazali.5
Instagramhttps://www.instagram.com/eyra.hazali/?hl=en


Biodata Eyra Hazali
Biodata Eyra Hazali


Dulu-dulu selalu tengok Eyra Hazali dekat tv, masa tu kecik lagi sekarang dah besar pun . hehehe

Bagi yang tengok drama budak ijat, mesti korang kenal dengan Eyra Hazali ni. Harapnya Biodata Eyra Hazali ini dapat membantu korang kenal dengan dia lah yer. hehe

Sekian .

Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments