Type something and hit enter

author photo
By On
Hai !! Anda dah tengok drama baru mr grey ? Drama ini sudah mula ditayangkan sejak hari isnin yang lalu ( 9 April 2017 ) .

Mula-mula, aku ingat cerita ni macam drama Grey Anatomy tuu.. hehe tapi rupanya bukan .

kalau anda nak tahu, antara pelakon mr grey ini adalah seperi Eyra Hazali, Fandy Bakry dan Shah Iskandar.

 Cerita ini merupakan adaptasi dari novel juga rupanya.. anda dah baca novel dia ?

Pelakon Drama Mr Grey

Senarai Pelakon Drama Mr Grey




Fendy Bakry
Lisdawati
Eyra Hazali
Gambit Saifullah
Shah Iskandar
Scha Elinnea
Kayda
Mardiana Alwi
Nabil Aqil
Farah Nabilah
Ogy


Tarikh Mula Tayangan → 9 April 2018
Saluran Tayangan → Astro Ria
Waktu Siaran → Setiap Isnin hingga khamis, 10 malam

Drama Mr Grey ini mengisahkan tentang perkahwinan Grey dengan Nisa yang tidak direstui oleh ibu grey. Setelah sekian lama, grey akhirnya pulang kepada ibunya dan meninggalkan nisa. Ilham yang sebelum ini menyukai nisa dan kecewa dengan perkahwinan nisa kembali merebut cintanya.

agak-agak Nisa akan pilih siapa ? Grey atau Ilham ?

Gambar Pelakon Drama Ini


Pelakon Drama Mr Grey

Senarai Pelakon Drama Mr Grey






1 comments:

avatar

lama gila ain tak layan dram2 dkt tv nie. hehhehe...

Click to comment