SENARAI PELAKON DRAMA MAK CUN 3 ! MOK CUN KEMBALI !

SENARAI PELAKON DRAMA MAK CUN 3 ! | Drama sekual yang mendapat tempat dalam kalangan rakyat malaysia kembali menemui penonton . Korang nak tahu drama apa ? Drama Mak Cun Musim ke 3 kembali ! . Pasti ramai yang seronok tengok mak cun beraksi. berikut merupakan SENARAI PELAKON DRAMA MAK CUN 3 !


SENARAI PELAKON DRAMA MAK CUN 3 !


SENARAI PELAKON DRAMA MAK CUN 3 !


Tajuk Drama : Drama Mak Cun .
Bil Episod : 20
Tarikh Mula tayangan : 20 April 2017
Waktu Tayangan : Rabu-Jumaat, 9.00 malam
Saluran Tayangan : Slot Zehra TV3
Senarai Pelakon

  • Erma Fatima 
  • Datin Umie Aida
  • Balkish Semundur Khan
  • Dato Rahim Razali
  • Ezzaty Abdullah
  • Azwan Kombos
  • Azizah Mahzan
  • Betty Rahmad
  • Nadia Brian
  • Dafi
  • Fazlina Ahmad Daud

Erma fatimah sekali lagi mempertaruhkan Drama Mak cun ini . Siapa sangkah dah masuk musim ke 3 Drama Mak Cun tak campur lagi yang di tayangkan ketika hari raya. Sememangnya drama Mak Cun sentiasa dekat dengan hati penonton .


Senarai Pelakon Drama Mak Cun juga tidak banyak berubah. Erma berjaya mengekalkan hampir ke semua pelakon sedia ada dalam musim yang baru ini. Aku nak tanya ada tak peminat Mak Cun yang baca entri kali ni? kalau ada komen " saya " tau di bawah ni :)

Sekian .

2 comments.. read them below or add one

raihanah raihanah April 27, 2017 at 9:04 AM
laku jjuga citer ni sbb dah masuk musim ke3
IQ = Iez Qis IQ = Iez Qis April 27, 2017 at 9:31 AM
lorrr, ezzaty abdullah isteri azwan kombos da masuk drama mok cun plak....

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)