KORANG HANTU INSTAGRAM ? KORANG MESTI DAPATKAN BENDA NI UNTUK LAYAN INSTAGRAM KORANG !

Share:
hantu


INSTAGRAM | Fuhhh , semalam baru jer top up hari dah tinggal 30 % baki yang boleh guna . Antara cabaran yang aku selalu dapat selepas top up data internet . Korang nak tahu tak ? antara penyebab utama data cepat habis adalah kerana penggunaan Instagram yang tidak terkawal . hehe macam aku lah kan, kalau buka instagram mesti tak sedar sebab asyik dok scroll ke bawah je kan . hehe


Yang paling syok adalah bila sambil scroll tu gambar tak loading , keluar pun cantik ja kan. hehe

Korang nak tahu tak ada benda yang korang perlu guna untuk melayari Internet dengan mudah dan padu ! Korang kena guna kuasa boboiboy kuasa 7 bru boleh ! hahaha

layari instagram
BOBOIBOY bertukar !


aku tau korang nak tau kan .

Rujuk Pautan ini .

Kalau korang bijak mesti korang akan terus guna tips yang di kongsikan dalam pautan yang aku kongsikan tu.

Hantu Instagram memang susah nak dok senyap , gambar loading pun jenuh kena maki kan . hehe

Baca di sini [ KLIK ] Panduan tambah Follower instagram !

Cubalah guna apa yang di kongsikan tu, nanti kita boleh layan instagram dengan laju dan padu ! perghh. tak terkejar " kura-kura " syarikat-syarikat lain kan. kalau korangg buat bisnes , aku yakin ini pun berbaloi untuk di gunakan. selamat mencuba !

Sekian .


No comments