TEMPAT MENARIK DI JOHOR - PULAU BESAR, MERSING !

Advertisemen

TEMPAT MENARIK DI JOHOR - PULAU BESAR, MERSING ! | Negeri Johor yang sentiasa menjadi sebutan ramai sejak pasukan bola sepak mereka iaitu Jdt membuat satu perubahan yang mengagumkan sehingga berjaya membuktikan kepada dunia yang pasukan dari Asia tenggara mampu menjuarai Piala AFC yang sentiasa menjadi milik pasukan kelab dari selain dari asia tenggara. Dengan pencapaian itu ,  nama JDT mula meniti di mulut peminat. pasti ramai yang nak tahu mengenai Tempat Menarik Di johor .

Korang pernah dengar tak mengenai Pulau Besar di Mersing ?

Pulau Besar merupakan antara Pulau yang terdapat dalam kepulauan mersing . Lengkap dengan resort di kawasan ini menjadikan ia antara tarikan kepada pelancong untuk merasai sendiri pengalaman di Pulau ini . Tempat menarik dan startegik menjadikan Pulau Besar ini antara tempat yang mesti di lawati di johor !

Jom layan beberapa gambar di Pulau besar, mersing . gambar Oh Bulan .


TEMPAT MENARIK DI JOHOR - PULAU BESAR, MERSING !

TEMPAT MENARIK DI JOHOR - PULAU BESAR, MERSING !


Mesti sesiapa sahaja yang melihat tempat menarik ini pasti akan terpegun dengan ciptaannya kan. Aku pun antara yang meminati untuk travel ke tempat-tempat yang cantik macam ini. semoga impian kita untuk menjejak kan kaki ke Pulau Besar, Mersing ini menjadi kenyataan .

Korang nak tak, aku tunjukkan 6 trip redah kasi pecah yang korang mesti tahu. sebabnya mungkin ia menjadi lokasi korang nak terjah nanti. salah satunya adalah Pulau Besar, Mersing . Nak tengok tak ? hehe rujuk pautan 6 trip redah kasi pecah ! .

Seronokkan kalau dapat turun ke kawasan negeri JDT ini . korang tahu tak di mana lagi tempat menarik di Johor ? boleh kongsikan di ruangan komen tau . Ada beberapa lagi Pulau di mersing ini yang boleh korang terjah . selamat bercuti !

Sekian.


Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments