PETUA REZEKI MURAH ORANG DULU-DULU !

PETUA REZEKI MURAH ORANG DULU-DULU ! | Hari isnin  ini , kita mulakan dengan senyuman dan kecerian yang berganda . pagi-pagi kita bangun awal untuk pergi cari rezeki di tempat kerja . bantu ahli keluarga kita ,anak-anak dan isteri-isteri kita melakukan tugas harian mampu memberi kepuasan kepada diri kita .


PETUA REZEKI MURAH ORANG DULU-DULU !


Ramai yang mulakan hari mereka dengan kemurungan yang akan menyebabkan rezeki mereka seakan-akan tersekat pada hari tersebut . Semua benda yang mereka buat pasti ada yang tidak kena .

Sebab itu Petua rezeki Murah orang dulu-dulu selalu mengingatkan kita dengan hubungan baik kita dengan orang lain . Senyum dan berbuat baik mampu untuk memurahkan rezeki kita .

Jadi buat baiklah pada orang sekeliling kita .

Petua murah rezeki orang dulu-dulu yang kedua adalah banyakkan sedekah . ini merupakan petua universal yang selalu orang bagi tips murah rezeki . sebabnya ia memang betul-betul berkesan kepada mereka yang rajin bersedekah . rezeki mereka akan murah. kalau tak percaya, cubalah !

Yang terakhir , Petua murah rezeki orang dulu-dulu adalah solat subuh . orang dulu-dulu selalu tekan kan kepada kita supaya mulakan hari kita dengan solat subuh. kalau tidak satu hari kita akan jadi masalah .

Korang ada masalah rezeki murah tak ? gaji bulanan dah tak cukup sekarang ni . beli susu anak, pampers sekarang ni pun dah tak cukup , korang try lah baca baca ebook rahsia rezeki ini , aku yakin ia membantu . sebab ini juga ilmu .

Semoga perkongsian mengenai PETUA REZEKI MURAH ORANG DULU-DULU ! memberi manfaat kepada kita  semua . jom share dengan kawan-kawan kita yang lain .

sekian .

1 comment:

  1. Rezeki kita jgn kedekut kongsi dengan orang lain jugakkan .. salah satu tips rezeki akan datang beganda

    ReplyDelete

Powered by Blogger.