SENARAI PELAKON DRAMA KERANA ANISA !

SENARAI PELAKON DRAMA KERANA ANISA ! | Drama yang menggantikan drama lara cinta ameena ini bertajuk Drama Kerana Anisa. Drama ini yang sarat dengan konflik dan dugaan memberikan satu kelainan kepada penonton drama ini. Pasti ramai yang tertanya Siapakah Pelakon Drama Kerana Anisa ? betul tak . Jom kita baca di bawah :



SENARAI PELAKON DRAMA KERANA ANISA !



Pelakon Drama Kerana Anisa !



TAJUK DRAMA : DRAMA KERANA ANISA

Bil Episod : 15 
Tarikh Mula Siaran :9 Januari 2017
Waktu Siaran : 10 malam sehingga 11 malam.
Saluran Siaran : TV3
Senarai Pelakon : Zara Zya, Fahrin Ahmad, Mustaqim , Uqasha Senrose, Sura Sojangi, Ellie Suriati


Sinopsis Drama Kerana Anisa ! 



Artikel berkaitan :
1. Biodata Zara Zya
2. Biodata Fahrin Ahmad
3. Biodata Uqasha Senrose
4. Biodata Sura Sojangi 


Drama Kerana Anisa ini juga menggandingkan Zara Zya dan Mustaqim Bahadon. Mustaqim yang sebelum ini pernah mengakui yang beliau gementar apabila beraksi bersama dengan zara zya. yelah kan , pelakon baru nak berlakon dengan pelakon berpengalaman .

Apa-apa pun kalau korang nak tahu apa yang berlaku kepada Anisa . korang kena tengok Drama Kerana ANisa ini mulai 9 Januari 2017 di tv 3 ! Oh ya ! Drama kerana anisa ini ada Pak samad tau ! hehe boleh lah seru #teampaksamad lagi kali ini .Sekian. 

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)

Pageview