BIASISWA UNTUK PELAJAR !

BIASISWA UNTUK PELAJAR ! | Sememangnya hari ini ,setiap pelajar institute pengajian tinggi mesti mencari dana luar untuk menampung keperluan belajar. Ada yang memilih untuk memohon pinjaman PTPTN sebagai bantuan kewangan mereka dan ada juga yang meminjam dari bank sebagai sokongan untuk membayar yuran pengajian. Biasiswa juga merupakan antara keperluan pelajar untuk membantu kewangan mereka.

BIASISWA UNTUK PELAJAR 2017 !


BIASISWA UNTUK PELAJAR ! fair and lovely

Hari ini, aku nak kongsikan mengenai Biasiswa Fair And Lovely .

biasiswa dari FAIR AND LOVELY .


Fair and Lovely telah menyediakan biasiswa sebanyak RM 200k kepada yang berjaya dan layak untuk menerimanya . Biasiswa berkenaan di berikan kepada mereka yang layak atas beberapa syarat. Antara Syaratnya adalah :

1. Sedang belajar di Diploma atau Ijazah
2. Minimun cgpa 3.0
3. Aktif kokurikulum .

Tempat di buka kepada 40 orang pelajar Sahaja dan ini merupakan peluang anda untuk mendapatkan  biasiswa ini sebagai bantuan kewangan anda. Belum cuba belum tahu. Untuk mengetahui cara memohon, korang rujuk Pautan ini .

Semoga usaha kita yang ini mampu memberi kepuasan kepad kita. selain itu dapat meringankan beban keluarga kita. betul tak ? Cuba mohon, dapat atau tidak itu belakang kira. Selamat mencuba memohon biasiswa Fair And Lovely !. Sekian.

Previous Post Next Post