HARGA OPPO R9s DI MALAYSIA !

HARGA OPPO R9s DI MALAYSIA ! | Hari ini telah di lancarkan Model baru bagi jenama Oppo. Model tersebut merupakan model baru untuk tahun 2017. Model Oppo R9s merupakan model selepas Oppo R9 yang telah di lancarkan sebelum ini. Dengan pelancaran model baru oppo R9s ini ia pasti bersaing dengan jenama Samsung A 2017 yang juga baru dilancarkan di Malaysia .





HARGA OPPO R9s DI MALAYSIA !


Harga Oppo R9s Di Malaysia 


RM 1,798


Ciri-Ciri Oppo R9s 2017


  1. 16MP Rear Camera
  2. F/1.7 Aperture 
  3. Dual PDAF



Cantik pula model Oppo R9s ini. Rasa macam nak dapatkan satu ja. korang pulak rasa macam mana? tak kan tengok sahaja , apa lagi dapatkan segera di kedai oppo berdekatan anda. Jangan tengok member sahaja guna. lagi satu, design OppoR9s ni macam design Iphone. cantik weh. HARGA OPPO R9s DI MALAYSIA pun murah dari Oppo R9 sebelum ini. Sekian.

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)