TARIKH PERMULAAN SEKOLAH TAHUN 2017 !

Share:
TARIKH PERMULAAN SEKOLAH TAHUN 2017 ! | Alhamdulillah, beberapa jam sahaja lagi kita akan memasuki tahun 2017 . Aku tulis entri ini pada 31 disember 2016 . Semoga segala amalan kita sepanjang tahun 2016 di terima dan di kira sebagai amal-amal soleh. Apabila masuk tahun 2017, pasti kita akan mencari mengenai TARIKH PERMULAAN SEKOLAH TAHUN 2017 !


TARIKH PERMULAAN SEKOLAH TAHUN 2017 !
gambar mypt3


TARIKH PERMULAAN SEKOLAH TAHUN 2017 !

Kedah , kelantan, Johor = Ahad , 1 Disember 2017
Negeri Lain = Selasa , 3 Disember 2017 .


Buat adik-adik yang akan menyambung persekolahan. ingat satu sahaja, belajar rajin-rajin semoga keputusan peperiksaan kita mendapat markah yang baik dan terbaik. Sudah pasti mak ayah akan berbangga dengan kejayaan kita nanti.


Buat mak dan ayah yang sudah mengambil cuti untuk melihat anak-anak mereka ke sekolah, perbanyakkan doa agar anak-anak tak buat hal di sekolah hehe. faham-faham je lah kan , bila anak-anak jumpa kawan-kawan diorang kan. hehe jaga sama si ayah tu, kot-kot lah ada cikgu cantik dekat sekolah anak-anak. selalu je dia ke sana nanti. hehehe gurau jer.


Semoga Entri TARIKH PERMULAAN SEKOLAH TAHUN 2017 ! membantu korang mendapatkan maklumat yang korang cari, selamat memulakan thaun 2017 dengan baik dandi redhai. Maaf atas salah silap sepanjang tahun 2016. kita jumpa tahun 2017 !

Sekian.

No comments