TERINGIN NAK KE SMURF VILLAGE SEPANYOL !

TERINGIN NAK KE SMURF VILLAGE SEPANYOL ! | Hari ini aku sempat terjah satu entri dan aku terjumpa mengenai Smurf Village di Sepanyol. Kalau anda menggemari kartun smurf korang akan tahu sebab apa kampung ini di panggil Smurf Village. Bukan sebab smurf tinggal di sini tetapi kerana warna bangunan dan rumah di sini seperti watak kartun smurf . Warna biru terang can cantik menjadikan pemandangan di kawasan ini sungguh cantik dan indah .


TERINGIN NAK KE SMURF VILLAGE SEPANYOL !


Sebab itulah aku TERINGIN NAK KE SMURF VILLAGE SEPANYOL satu hari nanti , korang nak tak ke sini ? Rata-rata ramai yang memberikan komen positif selepas merasai sendiri pengalaman bercuti di Smurf village ini. Bila aku tengok gambar smurf village ni aku teringat watak kartun warna biru dan bertopi tu . hehe comel je kan.

Sebut pasal warna biru , korang nak tak aku kongsikan 7 tempat warna biru untuk travel . aku baca dalam entri ini >> 7 amazing blue Places Around the world << Korang boleh tengok tujuh tempat dan salah satu darinya barulah aku tau Smurf village di Sepanyol . Mungkin bagi korang sepanyol tu jauh sangat nak melawat betul tak ? ada satu kawasan atau tempat yang di nyatakan dalam entri tu berdekatan je dengan kita . aku nak pi sanalah nanti . hehe


TERINGIN NAK KE SMURF VILLAGE SEPANYOL !


TERINGIN NAK KE SMURF VILLAGE SEPANYOL , aku harap ia bakal menjadi kenyataan dan mungkin 5 tahun akan datang lah , kalau masa terdekat ni macam susah sikit sebab sibuk dengan study kan, kalau nak pi pun mungkin aku try yang dekat dalam malaysia seperti di sebutkan dalam entri yang aku share tu. korang nak join tak ke smurf village sepanyol ? hehe excited lebih pulak aku ni. hehe .

Sekian .


Previous Post Next Post