SENARAI LAGU ANUGERAH JUARA LAGU KE 31 2016 !

SENARAI LAGU ANUGERAH JUARA LAGU KE 31 2016 ! | Setelah masing-masing berentap di gelanggang muzik-muzik ke 31 . Sekarang 12 lagu yang di pilih telah layak dan akan di pertandingkan pada Anugerah Juara Lagu ke 31 nanti . Sudah pasti persaingan sihat di antara artis dan penyanyi yang bertanding di pentas berprestij tersebut . Berikut merupakan SENARAI LAGU ANUGERAH JUARA LAGU KE 31 2016 !


SENARAI LAGU ANUGERAH JUARA LAGU KE 31 2016 !


SENARAI LAGU ANUGERAH JUARA LAGU KE 31 2016 !

1. Lelaki Teragung - Dayang Nurfaizah
2. Terakhir - Sufian Suhaimi
3. Sudah Ku Tahu - Projector Band
4. Selamanya Cinta - Shila Amzah & Alif Satar
5. Terimaku Seadanya - Misha Omar & Hafiz Suip
6. Ku Rela Dibenci - Aiman Tino
7. Di Amaran Mama - Hazama & The Penglipur Lara
8. Obses - Akim & The Majistret
9. Setia - Elizabeth Tan ft Awi Rafael
10. Kalah Dalam Menang - Syamsul Yusof ft Mawi
11. Hang Pi Mana - Khalifah
12. Anugerah Terindah - Black

**perbezaan antara Anugerah Juara lagu dengan muzik-muzik adalah muzik-muzik adalah sesi saringan manakala Anugerah juara lagu adalah pentas Final.

agak terkilan apabila beberapa lagu yang menarik tidak tetapi tidak layak ke Anugerah juara lagu. Antara lagu tersebut adalah lagu demi cinta nyanyian ezad lazim . Terkejut juga bila dengar lagu ezad lazim tak layak ke final  AJL 31 selain dari lagu ayda jebat . apa-apa pun keputusan juri juga dah muktamad , mereka yang menilai bukan kita. jadi segala lagu yang ada dalam SENARAI LAGU ANUGERAH JUARA LAGU KE 31 2016 merupakan hasil dari penilaian juri profesional yang telah di pilih .

Sekian.

Previous Post Next Post