PATUTLAH ORANG TAK BELI PROTON PERSONA ! INI SEBABNYA !

PATUTLAH ORANG TAK BELI PROTON PERSONA ! |  Pertengahan tahun 2016 , Proton Holding telah melancarkan sebuah jenama baru dan model baru bagi Proton Persona . Dinamakan sebagai Proton persona 2016 , ia merupakan antara model yang berciri kontemporari yang pernah di keluarkan oleh Pihak Proton . Proton Persona 2016 juga di katakan menjadi model tumpuan bagi tahun 2016 yang mana bakal menjadi milik rakyat Malaysia .


PATUTLAH ORANG TAK BELI PROTON PERSONA !

Jadi tiada isu orang tak mau beli proton persona . Sebabnya modelnya yang cantik, harganya yang berpatutan dan yang penting adalah ia model terkini yang di keluarkan oleh Proton. Korang nak tahu sebab apa kita kena beli Proton Persona ? 5 Ciri Hebat Proton Persona yang korang kena tahu. RUJUK PAUTAN INI .

Pendek kata, apa jua jenama proton yang berada di pasaran, sudah pasti tidak ada yang akan terlepas dari memilik model berkenaan. Dengar cerita tidak lama lagi model baru proton akan keluar iaitu Proton Ertiga. korang dah tengok bentuk model dia macam mana ? nanti aku update dekat blog ini ya . satu usaha yang patut di puji kepada Proton kerana berjaya mengeluarkan model kereta baru dan terkini .

Kalau ada orang kata " PATUTLAH ORANG TAK BELI PROTON PERSONA ! " korang bagi jer pautan ini dekat diorang. pasti mereka akan terdiam dan terkejut bila baca kehebatan sebuah model kereta baru daru Proton. amacam korang dah tengok tak ciri apa yang ada pada Persona 2016 ? belom ? tengok dekat pautan yang aku kongsikan di atas. terkejut beruk weh bila baca.

Sekian.

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)