CARA BUKA AKAUN BANK ISLAM UNTUK PELAJAR !

CARA BUKA AKAUN BANK ISLAM UNTUK PELAJAR ! |  Baru-baru ini heboh mengenai pertukaran kad bank Islam kepada kad baru yang di minta oleh Bank islam sendiri . Hari ini, aku nak kongsikan mengenai CARA BUKA AKAUN BANK ISLAM UNTUK PELAJAR . Cara yang aku kongsikan ini adalah untuk pelajar yang baru nak buka akaun bank islam . Semoga urusan kalian di permudah kan . CARA BUKA AKAUN BANK ISLAM UNTUK PELAJAR  adalah seperti berikut :



CARA BUKA AKAUN BANK ISLAM UNTUK PELAJAR !


CARA BUKA AKAUN BANK ISLAM UNTUK PELAJAR !

1. Bawa Ic ke bank Islam berdekatan anda .
2. Sebelum ambil number, bagitahu tujuan korang iaitu untuk buka akaun bank islam .
3. Ambil Number dan tunggu giliran korang.
4. Apabila korang dah di panggil, bagi ic korang dan korang akan di minta untuk lengkapkan maklumat terkini. dia tanya direct je . pastikan korang ada maklumat-maklumat yang di minta, seperti nama ayah dan ibu, no telefon .
5. Tunggu sekejap dan dia akan bagi kad baru dekat korang . lepas tu pergi ke atm dan masukkan RM 130 kedalam bank.
6. Selesai.

Kos Buka Akaun Bank Islam = RM 130 .

Mudah sahaja CARA BUKA AKAUN BANK ISLAM UNTUK PELAJAR  , aku pun baru ja tau pasal ni . hehe sebelum ini aku jarang berurusan dengan bank Islam , jadi aku tak tahu sangat procedure dia kan. sekarang bila sudah berurusan dengan mereka barulah aku kongsikan dengan korang. Semoga bermanfaat!

**sebenarnya procedure ini sama dan boleh di gunakan untuk semua peringkat. bukan hanya untuk pelajar tetapi sesiapa sahaja yang ingin buka akaun bank islam akan melalui procedure yang sama .CARA BUKA AKAUN BANK ISLAM UNTUK PELAJAR !

Sekian.


Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)