KENAPA HUAWEI JENAMA PALING LARIS ?

HUAWEI JENAMA PALING LARIS !  |  Sejak dua tiga menjak ni, makin kuat pula kita dengar promosi yang di lakukan oleh pihak Huawei . Korang nak tahu sebab apa ? sebabnya huawei di katakan semakin laris dan bersedia bersaing dengan apple dan samsung di pasaran Malaysia . Selain Huawei, jenama Xiomi juga semakin mendapat tempat dalam pengguna telefon pintar di Malaysia .

Pada pendapat akulah, zaman sekarang selain dari spesifikasi yang di berikan bersama telefon bimbit, harga juga menjadi perkara penting yang perlu di titik beratkan. Harga telefon bimbit samsung dan juga iphone telah menjangkau 3 ribu ringgit untuk jenama baru berbanding dengan jenama telefon pintar lain di Malaysia. Jadi mungkin ini adalah salah satu faktor pengguna di Malaysia " lari " ke jenama telefon pintar yang lain.

baca juga : Keunikkan Huawei Mate S

HUAWEI JENAMA PALING LARIS !


HUAWEI JENAMA PALING LARIS !


Harga murah dan juga memiliki keupayaan yang sama seperti telefon pintar jenama Samsung dan Apple. agak merugikan jika ada telefon pintar yang lebih murah dan berkualiti dan kita pula habiskan wang ringgit dengan beli telefon pintar yang sama tetapi dengan harga yang mahal. jadi aku yakin salah satu sebab jenama lain menjadi pilihan adalah salah satu faktor.

Menurut laporan dalam entri ini, bukan setakat Malaysia sahaja yang melalui proses perubahan minat pengguna telefon pintar dari samsung dan apple ke jenama lain. negara seperti china, Amerika syarikat dan lain-lain juga mengalami fasa perubahan tersebut. korang boleh rujuk entri ini .

Apa pula pendapat korang ? Nak beli telefon bimbit, korang tengok spek dia kaatau tengok harga dulu ? kalau korang dah berkira-kira nak tukar jenama lain, korang kena tengok dan baca entri Huawei bakal beri Ancaman kepada Samsung dan Apple ! .

Buat pilihan terbaik !

Sekian.


Previous Post Next Post