BANDINGAN HARGA HOTEL DENGAN TRIVAGO !

BANDINGAN HARGA HOTEL DENGAN TRIVAGO ! | Nama laman web Trivago bukan lah asing bagi kalangan rakyat malaysia. Iklan yang di paparkan di televisyen juga menjadi bahan gurauan oleh mereka-mereka di media sosial . " bilik sama, harga berbeza , kenapa perlu bayar lebih " antara dialog yang menjadi sebutan ramai . Dialog tersebut ada dalam iklan promosi laman web trivago di saluran media Prima berhad.Perbandingan harga hotel selalunya menjadi keutamaan bagi pencari hotel atau pun kaki travel. Hotel yang harganya murah selalu menjadi rebutan bagi kaki travel kerana jangka masa yang tidak lama di hotel menyebabkan pembaziran duit jika menginap di hotel yang mahal.


baca juga : Tempat menarik di Pulau Pinang !


Laman web trivago

Selalunya bila travel , kita akan jarang berada di bilik hotel, kita lebih gemar melawat tempat-tempat yang ingin di lawati di kawasan yang kita pilih.Antara laman web travel yang menyediakan perbandingan harga hotel adalah Trivago .Di sini, korang boleh bandingkan harga hotel untuk memudahkan korang menempah bilik hotel .Selain dari memilih hotel mana yang sesuai dan harga yang berpatutan, korang juga boleh memilih untuk menginap di bilik mana yang ada di hotel berkenaan. contohnya, Single bed ke, twin atau suite . Harganya berbeza mengikut jenis bilik dan juga laman web mana korang buat tempahan online .


Laman web trivago


Di laman web trivago juga memudahkan korang mencari hotel mana yang menjadi pilihan korang dengan adanya Filter . Maksud filter ini adalah korang boleh mencari bilik hotel mengikut ciri-ciri yang korang mahukan. contohnya , korang nakc ari hotel yang ada Wifi. maka korang akan klik wifi . Kalau bajet korang hanya dalam lingkungan tertentu, maka korang masukkan sekali dalam Ruangan filter tersebut dan ada lagi beberapa filter ataupun ciri-ciri hotel yang korang boleh pilih di ruangan filter sebelum membuat keputusan untuk menempah hotel berkenaan .


Laman web trivago


Mudah dan cepat . Bagi yang ingin melihat dan menggunakan laman web trivago , korang boleh ke laman web berkenaan melalui link ini . Boleh tengok dan boleh mula menempah kalau korang ada keingan tersebut. jangan ragu-ragu, teruskan ya .Pilih tarikh anda check in dan check out dan kemudiannya jenis bilik yang ada inginkan. Klik search ! dan anda akan peroleh senarai hotel yang anda ingin. pilih dan survey. Selamat menggunakan laman web Trivago !

Sekian.

Previous Post Next Post