PESTA DURIAN PENANG BERMULA !

PESTA DURIAN PULAU PINANG I Baru-baru ini aku ada sembang di blog mengenai Menu musim Durian yang Paling laku . Hari ini aku nak bagi tau pulak mengenai Pesta Durian Penang ! Pesta Durian ini merupakan acara tahunan bagi negeri Pulau Pinang bagi menarik peminat-peminat durian mahupun pelancong luar untuk datang ke pulau Pinang .

Pesta Durian ini anjuran Kerajaan Negeri Pulau Pinang dan beberapa lagi penganjur. Selalunya, Pesta ini memang mendapat perhatian umum terutamanya bagi peminat-peminat durian dari seluruh tanah Air . Pulau Pinang juga terkenal dengan syurga makanan dan juga kawasan yang mempunyai durian yang sedap berbanding tempat lain.

Pesta Durian Penang

Bagi yang berminat menyertai atau mengadiri Pesta Durian ini , Dekat bawah ini ada sedikit maklumat untuk korang . Datang pada waktu musim durian jer tau. hehehe Gambar sumber : Page oghang utara


Pesta Durian Penang


Pesta Durian Penang

Peminat-peminat durian, korang tunggu apa lagi. pakat mai lah ke Pulau Pinang yang banyak gila durian ni . hehe 

sekian.

p/s : Selalunya bila peniaga durian nak meniaga , mesti bawa kereta jenis ni. tahan lasak ke? boleh masuk dalam sungai ? tengok di sini.


Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

Jueliza Jamani Jueliza Jamani May 23, 2016 at 2:36 PM
Ya Allah musim ehh sekarang.. aduiii ritu orang makan terbau sebab lalu jer dah nak muntah.. ohhh fobia ingat zaman dulu.. tak sanggup

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)