GAMBAR PULUT DURIAN YANG MENGIURKAN !

GAMBAR PULUT DURIAN I Musim durian kembali, maka peminat-peminat durian di seluruh malaysia pasti tertumpu ke kawasan di utara semenanjung untuk mendapatkan durian yang berkualiti. Terutamanya di negeri Pulau Pinang. Aku dengar ramai yang suka durian penang sebab sedap lain macam. aku tak makan durian so, aku tak taulah rasa dia macam mana kan .

tadi aku scroll facebook dan jumpa gambar pulut durian ni. perghh, kalau peminat durian, pasti akan arasa terliur. haaa, jom tengok, nanti boleh pi beli. hahaha

GAMBAR PULUT DURIAN

GAMBAR PULUT DURIAN
gambar sumber penmerah.com

Selalunya orang makan durian dengan pulut atau dengan nasi. nampak macam sedap tapi bau dia perghhhh sakit otak ni. hehehe untunglah sebab tak makan durian hehehe. korang suka makan durian ? durian jenis apa yang korang suka ? jom kongsikan di ruangan komen .

sekian.

p/s ; agak-agaknya kan, dekat luar negara , orang suka tak makan durian ? ke dekat negara asia tenggara sahaja . macam dekat Macau , mereka terkenal dengan makanan ini. ramai yang cakap makanan tu memang terkenal . tengok di sini .

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)