BELAJARLAH HIDUP TANPA INTERNET !


MASALAH INTERNET I Baru-baru ni aku ada tulis pasal masalah yang aku hadapi iaitu masalah tiada internet dalam entri Alternatif Lain jika tiada internet . aku rasa korang pun dah baca kan. hari ini masuk hari ke 5 , internet slow berbanding sebelum-sebelum ini .

Aku pun dah telefon syarikat internet tersebut dan menyampaikan masalah aku.*ayat formal gila . Tetapi depa kata line okay dan tiada masalah . yang peliknya aku yang dok guna ni yang slow dari biasa. padahal baru jer bayar untuk bulan ini.
BELAJARLAH HIDUP TANPA INTERNET !

terpaksalah bersabar dengan karenah internet ni. tahun lepas aku guna router lain, jadi macam ni juga dan depa suggest untuk tukar ke satu lagi router yang lebih besar dan capaian dia pun lebih bagus. jadi aku pun tukar lah ke yang baru.

untuk 5 bulan pertama okay. sampai bulan ke 5. dah jadi balik macam dulu. aku tak pasti , masalah sapa sebenarnya ni. agak-agaknya aku kena beli syarikat tu kot baru internet ni okay. aku tak kisah sgt kalau internet ni ada masalah. tapi sayang lah duit yang bayar tu. hehe bukan murah kan.

nak cakap aku kedekut laa tu. haha tak pa lah suka hati korang lah. bukan kedekut, tetapi hak kita sebagai pengguna kena lah cakna. tambah zaman sekarang ni, ekonomi tak menentu, setiap duit yang di belanjakan kena tahu dia pergi ke mana dan bagaimana dia di uruskan kalau tidak asyik dok mengunkit jelah kan.

Aku tak mention lagi nama syarikat yang aku guna. hehehe korang rasa apa ?

hehehe

sekian.


Previous Post Next Post