3 GAMBAR PESAWAT TUDM TERHEMPAS DI PAHANG !

GAMBAR PESAWAT TUDM TERHEMPAS DI PAHANG I Kejadian yang berlaku padatengah hari tadi berlaku di Nenasi,Pekan, Pahang . Seramai 3 anggota TUDM didalam kapal terbang tersebut .Pesawat AerMacchi MB 339 ini terhempas berdekatan dengan sawah padi. Punca berlakunya kemalangan ini masih di siasat oleh pihak berwajib.

Berikut merupakan gambar pesawat TUDM terhempas di pahang




gambar pesawat TUDM terhempas di pahanggambar pesawat TUDM terhempas di pahanggambar pesawat TUDM terhempas di pahang

gambar sumber : Siakap keli .

Kita doakan semua askar yang terlibat selamat. Dilaporkan juga dari 3 orang mangsa, 1 orang di percayai patah kaki dalam nahas tersebut. Semoga kesilapan dan kesalahan yang berlaku begitu jugak dengan nahas pesawat tudm ini di siasat segera. aku risau tengok macam-macam sudah berlaku. kita doakan yang baik-baik sahaja .

sekian .

p/s :  korang kaki selfie ? pernah tak korang terfikir yang selfie korang tu betul tatu tidak ? nak jadi legend dengan berselfie . Tengok sini .
Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)