ORANG MALAYSIA JADI PEMILIK KELAB BOLA SEPAK ITALI ! VIRAL KAW KAW KAW !

15 April 2016

ORANG MALAYSIA JADI PEMILIK KELAB BOLA SEPAK ITALI

FC BARI 1908 I Buat peminat-peminat bola sepak luar negara, Nama FC BARI sudah tidak asing dalam liga itali, kalau main PES dan FIFA zaman dahulu pun tak lepas dari kekalahan kepada Fc bari ni. hehe aku kalau main  kadang-kadang kalah jugak. hehe

Terkini, sekarang pemilik bari yang baru merupakan orang Malaysia dan Usahawan tanah air iaitu Datuk Dr , Nordin. Beliau memiliki 50% saham dari keseluruhan saham, manakala 45 % dan 5% lagi di kongsi dengan individu lain .

Sebagai rakyat Malaysia, aku berbangga dengan pencapaian orang-orang bisnes ni. kadang-kadang kita tengok diorang melabur sana sini, pasti akan menjana keuntungan dan seterusnya akan di balikkan balik kepada rakyat jelata.

ORANG MALAYSIA JADI PEMILIK KELAB BOLA SEPAK ITALI

Semoga Fc Bari 1908 kembali dalam kancah Series A. Terkini , Fc Bari berada di  liga Series B iaitu di liga divisyen kedua liga itali .

sekian .

p/s : Kadang-kadang , berangan jugak lah nak jadi kaya. Boleh bantu orang , kemudian boleh beli macam-macam kan. nak beli kereta, rumah perabut. dan nak beli rumah dekat Klang Valley ni. agak-agak kalau korang kaya mampu tak beli rumah tu. korang tengok dekat sini .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .