GAMBAR TERKINI SUNGAI GOLOK YANG SEMAKIN CETEK !


FENOMENA EL NINO I Seperti yang kita semua tahu, sejak beberapa bulan yang lalu negara kita telah mengalami cuaca panasa atau lebih di kenali dengan el-nino . Sehingga terdapat beberapa kawasan di negara kita yang agak kering . Antaranya adalah Sg Golok di Kelantan.

Agak menakutkan juga melihat fenomena-fenomena ini berlaku . Moga allah kurniakan hujan di seluruh Malaysia . Insyaallah . Berikut merupakan gambar sungai golok terkini !



GAMBAR TERKINI SUNGAI GOLOK YANG SEMAKIN CETEK !

GAMBAR TERKINI SUNGAI GOLOK YANG SEMAKIN CETEK !

GAMBAR TERKINI SUNGAI GOLOK YANG SEMAKIN CETEK !

GAMBAR TERKINI SUNGAI GOLOK YANG SEMAKIN CETEK !

Hari tu kita di uji dengan lebihan air, sekarang kita di uji dengan kekurangan air. smoga kita terlepas dari bala ini Aamiin.

sekian.

p/s : apabila cuaca panas ni, kita lebih banyak menggunakan elektrik . betul tak ? korang nak tahu tak cara lain yang boleh di gunakan tanpa meningkatkan bill aircond anda ? korang tengok dekat sini .


Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)