JUMLAH KUTIPAN FILEM BOBOIBOY THE MOVIE SELEPAS 4 HARI TAYANGAN !


BOBOIBOY THE MOVIE I Filem Animasi Boboiboy the movie mula di tayangkan sejak 4 hari yang lalu . Namun sambutan Luar Jangkaan terhadap Filem animasi ini amat-amat mengagumkan .Pastinya peminat cilik yang meminati rancangan ini pergi menonton di pawagam .

Dalam masa hanya 4 hari Boboiboy the movie telah berjaya mencatat rekod tersendiri apabila mereka berjaya memperoleh kutipan sebanyak 3.2 juta ringgit Malaysa . Tahniah di ucapkan buat Boboiboy the Movie. bukan mudah rancangan animasi untuk bertahan lama dalam panggung di Malaysia .


JUMLAH KUTIPAN FILEM BOBOIBOY THE MOVIE SELEPAS 4 HARI TAYANGAN !

Kalau korang perasan. Yang menonton cerita animasi Boboiboy ini sudah pasti kanak-kanak. Yang aku nak higlightkan dekat sini adalah pengorbanan ibu bapa yang pergi menonton  filem ini bersama anak-anak mereka. satu tindakan yang hebat buat ayah dan ibu yang melakukannya.

Melayan karenah anak dan terpaksa menonton cerita kartun yang pada hakikatnya bagi orang dewasa sebagai lawak jenaka biasa. Namun demi anak, perasaan itu  di abaikan .tahniah ibu ayah . semoga anak-anak mengingati pengorbanan anda .

siapa yang dah tengok cite ni ? ce komen sikit. aku tak tengok lagi ni.

sekian.

Jom like Page admin untuk info menarik !

2 comments.. read them below or add one

Dkna Abza Dkna Abza March 8, 2016 at 9:11 AM
boboiboy menakutkan...eee.. tak nak ...
Mud Bahulu D'Qaseh Mud Bahulu D'Qaseh March 29, 2016 at 9:14 AM
saya bagi 5/5 bintang....kelakar dan ada feeling ...

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)