GAMBAR IPHONE SE YANG BARU !


GAMBAR IPHONE SE I Handphone baru keluaran iphone yang bakal menemui peminat-peminat iphone seluruh dunia tidak lama lagi. baru sahaja masuk ke media sosial , ada yang kata menarik dan ada juga yang memepertikaikan corak dan design iphone SE ni.Berikut merupakan Gambar Iphone SE :

GAMBAR IPHONE SE :


GAMBAR IPHONE SE YANG BARU !

GAMBAR IPHONE SE YANG BARU !

GAMBAR IPHONE SE YANG BARU !
**gambar sumber twitter

Aku bukanlah penggemar iphone, apa pendapat korang mengenai design baru ni. Untuk harga iphone SE

16 Gb - 399 Dolar
64 Gb- 499 Dolar

aku tak pasti design baru ni sama dengan iphone 4 atau 5.. ke tak ? hehe soryy lah bukan peminat iphone pun.. haha


sekian,
Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)