KARAKTER PEMANDU KERETA AUDI YANG KORANG KENA TAHU !


KARAKTER PEMANDU KERETA AUDI YANG KORANG KENA TAHU I Selalunya bila memandu kereta, kita akan lihat kereta apa yang di bawa dan siapa yang membawa kereta tersebut. Selalunya kereta mewah akan di ketagorikan sebagai kereta yang rugi kalau di pandu secara perlahan.terutamanya di lebuh raya .

KARAKTER PEMANDU KERETA AUDI YANG KORANG KENA TAHU !

Kalau anda di beri sebuah kereta ferrari , tapi anda memandu macam anda memandu kereta biasa macam mana nak rasa kelajuan yang di miliki oleh ferrari. betul tak ? Tetapi betul ke, orang yang memandu kereta mewah selalu tak beretika kepada pemandu kereta biasa ?


Kadang-kadang bila kereta myvi (aku pakai ) bawa slow, mesti kena maki . tetapi kalau kereta nissan ke apa ke yang power-power bawa slow mesti rileks jer kan . orang pun tk maki. sebab dia bawak kereta mahal . tapi itu realiti yang berlaku hari ini .

Selalunya orang yang memandu kereta mewah tidak akan terlepas dari kelihatan bergaya dengan keretanya. Kadang-kadang tengok pemandu kereta mewah nampak simple jer, tapi di sebabkan dia memandu kereta mewah maka simple itu jadi osem. tak percaya korang pergi tengok dekat mana-mana shopping complex dekat tempat parking tu. hahaha boleh try betul tak cakap aku .

Ada satu entri yang menerangkan 7 karakter yang sama bagi pemandu audi . Aku dah baca, memang semua perkara yang di nyatakan dalam entri tu, memang ada pada pemandu audi. Macam korang tahu kereta audi antara kereta yang di gelar sebagai kereta mewah kerana kosnya dan body yang cantik. Memilikinya satu impian yang pasti di impikan oleh setiap manusia.

KARAKTER PEMANDU KERETA AUDI YANG KORANG KENA TAHU !Kalau korang tengok dan baca entri ini , di number 2 ' mereka tidak takut untuk berimpian besar, mereka usahakan untuk itu " . ia menunjukkan bahawa orang yang memandu audi ni akan mempunyai impian yang besar untuk dicapai . mana taknya, kalau dah dapat kereta audi, pasti korang akan usha kereta yang lagi mewah dari itu kan.

Lumrah Manusia, bila kita dah berjaya capai satu-satu target dalam hidup, kita mesti nak cari target baru . betul tak ? tak kan nak duduk di takok yang lama. live is a moving proses .Banyak lagi yang di tulis dalam entri tersebut yang membuatkan korang termotivasi sendiri untuk imporve diri kita.Korang baca dekat sini .

Kesimpulannya, bawalah kereta apa pun , yang penting hormat pengguna jalan raya yang lain.

sekian.
Previous Post Next Post