BIODATA SHIQIN KAMAL Pelakon Drama Mr Hijab 2017

BIODATA SHIQIN KAMAL. Nama Shiqin Kamal mungkin tidak di kenali ramai, tetapi nama Shira dan Nadia pasti akan di kenali ramai. Watak Shira dan Nadia dalam Drama Cinta Si Wdding Planner ternyata memberi kesan kepada penonton.


shiqin kamal
shiqin kamal

Ada yang begitu marah dengan Shira yang sibuk mengganggu rumah Fariz Adryan dan Zara Batrisya lakonan Adi Putra dan Mira Filzah . kalau yang menonton drama tu. Shira ni jenis psycho. kadang-kadang nampak cam tak betul pun ada. hehe

meh aku kongsikan shiqin kamal punya biodata untuk korang

BIODATA SHIQIN KAMAL 


Pelakon ini sudah mula menempa nama sejak tahun 2016 lagi menerusi drama cinta si wedding planner. terbaru untuk tahun 2017, Shiqin kamal menjadi pelakon dalam drama mr hijab yang di tayangkan di tv3 .watak sebagai bienda dalam drama ini pasti akan mencuit hati anda yang menonton drama terebut. 

Pemilik nama Nur Ashiqin binti kamal ini baru sahaja berusia 26 tahun yang lahir pada 25 november 1991 . kalau korang nak tengok di instagram gambar-gambar dia. shiqin cukup dikenali ramai kerana lakonan dia yang sentiasa menyerap kedalam diri penonton. 

Instagram : https://www.instagram.com/shiqinkamal/

Bagi aku , lakonan dia dalam drama cinta si wedding planner , hebat dan terbaik. mampu buat orang rasa marah dengan shira dan rasa kesian kat Nadia. hehe ap kesudahan cerita Cinta Si Wedding Planner ? nantikan  !

sekian.

1 ulasan:

  1. memang geram je ngn dia.. masa dia berlakon lagenda budak setan lakonan dia terlalu kaku.. yg ni nampak dia bolehberlakon dengan baik

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.