YOUTUBERS DAN VLOGGER TERKENAL MALAYSIA !

Mat LuthfiPasti korang yang membaca entri ini tertanya-tanya siapakah gerangan di sebalik gambar di atas, kalau yang dah scroll awal-awal tu mesti dah nampak gambar asal tu kan. hehehe merekalah Mat Luthfi dan Jinny Boy.

Mat Luthfi ! sapa tak kenai dia sapa kan. seorang vlogger atau youtuber yang hebat . Seorang penulis buku  di samping aktif dalam pembikinan video-video pendek.Mat lutfhi terkenal dengan video-video yang di hasilkan sendiri yang merungkai masalah-masalah atau pun apa yang berlaku dalam masyarakat.

Mat Luthfi


dengan idea-idea baru , menjadikan video yang di buatnya itu segar bagi mata peminatnya. baru-baru ini , berlangsung pelancaran buku baru mat lutfi . secara peribadai , aku membaca buku pertamanya, ternyata tidak mengecewakan. aku banyak gelak seorang diri bila aku baca buku tu. hahaha

semoga mat lutfi terus berjaya dalam bidangnya. aku minat loghat utagha hang yang pekat tu mat. hahaha the best thing bila hang pi oversea, still pakai loghat negeri. haha aku pi mesir pun susah nak pakai loghat negeri sebab orang tak faham dan tak mau faham loghat utara. haha

tonton : video matlutfi yang paling aku suka

Siapakah 4 vlogger terkenal malaysia selain mat lutfi dalam 4 youtuber yang boleh pergi jauh ! adalah 3 orang Vlogger dan Youtubers lain dalam senarai tersebut.  jom pilih dan memilih siapa bagi korang yang boleh pergi jauh. ! heheh ^_^

sekian.

apa pandangan hangpa mengenai mat lutfi ?
Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)