[ LINK [ PESERTA MAHARAJA LAWAK MEGA 2016 !

Maharaja Lawak Mega 2016 I Mesti peminat-peminat maharaja lawak mega merindui aksi-aksi pelawak-pelawak tanah air beraksi di pentas yang bersejarah iaitu pentas maharaja lawak mega. sepatutnya sudah berlangsung maharajalawak mega seperti sebelum-seblum ini. namun kali ini mereka datang dengan sesuatu yang baru.

Dato AC Maharajalawak mega 2016

Yang pastinya, Hos kegilaan ramai, Dato Ac mizal masih menerajui Maharaja lawak mega meh aku kongsikan link video pendek sesi pelancaran maharajalawak mega. kita tunggu video official ya !

korang boleh rujuk link ini .

sekian .

** gambar sumber :fb astrogempak



Jom like Page admin untuk info menarik !

{ 7 comments.. read them below or add one }

JAMIL HASHIM JAMIL HASHIM January 19, 2016 at 8:18 PM
singgah ~ http://jmbelog.blogspot.my/2015/12/salam-sejahtera-samudera.html
DYatie ABakar DYatie ABakar January 19, 2016 at 8:35 PM
Takde astro. Haha. Nsb baik Yt mmg x minat bab lawak2 gini.
PeRdU cINta PeRdU cINta January 19, 2016 at 8:41 PM
Tahun ni pasti mereka rasa lain ketiadaan Pak Yus..
At-Tarmizi At-Tarmizi January 19, 2016 at 9:07 PM
owh...dah nak start balik ke =0
ubai ismail ubai ismail January 20, 2016 at 11:43 AM
betul tu PC , jambu pun dah takda

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)