Type something and hit enter

author photo
By On
Maharaja Lawak Mega 2016 I Mesti peminat-peminat maharaja lawak mega merindui aksi-aksi pelawak-pelawak tanah air beraksi di pentas yang bersejarah iaitu pentas maharaja lawak mega. sepatutnya sudah berlangsung maharajalawak mega seperti sebelum-seblum ini. namun kali ini mereka datang dengan sesuatu yang baru.

Dato AC Maharajalawak mega 2016

Yang pastinya, Hos kegilaan ramai, Dato Ac mizal masih menerajui Maharaja lawak mega meh aku kongsikan link video pendek sesi pelancaran maharajalawak mega. kita tunggu video official ya !

korang boleh rujuk link ini .

sekian .

** gambar sumber :fb astrogempak



Jom komen dibawah

Comments
7 Comments

7 comments

avatar

singgah ~ http://jmbelog.blogspot.my/2015/12/salam-sejahtera-samudera.html

avatar

Takde astro. Haha. Nsb baik Yt mmg x minat bab lawak2 gini.

avatar

Tahun ni pasti mereka rasa lain ketiadaan Pak Yus..

avatar

owh...dah nak start balik ke =0

avatar

yeke kak. haha best kott..

avatar

betul tu PC , jambu pun dah takda

avatar

ha'ah.. baru nak start :)

Click to comment