JADI MACAM SHASHA ! SIAPA PULA SHASHA NI ?


Jadi Macam ShaSha I  Fenomena yang berlaku di facebook semalam dan kelmarin yang membawa kita kepada nama-nama berikut. Rashid, Bill ,Shasha dan lain-lain. aku yakin tujuan mereka baik, untuk menyedarkan masyarakat. Aku pernah cakap benda yang sama dalam entri sebelum entri ini pasal siapa rashid .

Hari ini, di Timeline facebook aku terdapat nama shasha pulak. haha teringat nama anak menakan ( anak saudara ) aku. haha sampai hati korang ciplak nama orang eh. Shasha dan rashid tidak banyak bezanya. Dua-dua budak baik dan tak sombong. haha

Semua benda baik, akan ada nama rashid dan shasha dan juga Bill . Mari ku kongsikan siapa Shasha di Facebook yang aku maksudkan itu.

Siapa Shasha


Siapa ShashaSiapa Shasha


korang dah berkenalan dengan shasha ? watak yang di wujudkan ini bagi gambaran positif tetapi ada juga ayat-ayat sinis untuk menegur masyarakat. tetapi persoalan yang masih timbul dalam fikiran kita semua, apa dia ? Siapa sebenarnya Shasha ini .

Cukup sekadar kita tau dia karakter karton tu je la kan.buang masa je fikir. Rashid tu dah 3 hari orang cari,tak jumpa-jumpa. haha ni kan pula shasha. hahaha

senyum selalu.

sekian.

Jom like Page admin untuk info menarik !

2 comments.. read them below or add one

PeRdU cINta PeRdU cINta January 14, 2016 at 1:05 PM
Mungkin shasha dengan rashid kawan baik..hihi...tak kisah yang penting ambil manfaat apa yang disampaikan..

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)