[ GAMBAR ] MIA SARA SUDAH BERHIJAB !


GAMBAR MIA SARA PAKAI TUDUNG I Awal minggu ini,kita mendapat khabar gembira dari mia apabila hasratnya untuk bertudung sudah sampai masanya. alhamdulillah pastinya orang yang paling gembira melihat perubahan ini adalah ahli keluarganya .

aku yakin peminatnya juga turut berbangga dengan perubahan yang di lakukan dan mendoakan agar adik mia istiqomah sampailah ke akhir hayat. meh aku kongsikan gambar mia sara bertudung .

Gambar mia sarah pakai tudung :


Gambar mia sara pakai tudung
Gambar Miasara ketika mengerjakan umrah tahun lepas (2015) *sumber blog info laju
Kita doakan mia terus belajar dan mendalami ilmu islam. kita yang baca ni jangan duduk saja, belajar lah ilmu agama, jangan malas-malas. jangan ambil sikat, biarlah dia nak berubah.tetapi kita tak mau berubah . tak kan nak tengok je orang masuk syurga . :)

Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)