EPISOD AKHIR KELUARGA PONTIMAU !


EPISOD AKHIR KELUARGA PONTIMAU
Gambar sumber : infotaip

EPISOD AKHIR DRAMA KELUARGA PONTIMAU I 5 Januari 2016 merupakan tarikh terakhir tayangan bagi drama bersiri keluarga pontimau di saluran Tv3 . Drama lakonan Marsha Milan ,Keith Foo, Yasmin hani itu telah sampai ke penghujungnya .Apakah yang terjadi kepada keluarga pontimau dalam episod akhir ini ?

Adakah mereka akan kekal di dalam dunia manusia sampai bila-bila ? Jawapannya Ya ! hahaha . Selepas beberapa siri peristiwa dengan manusia, di episod akahir ini, keluarga pontimau di periksa atau di pantau oleh pihak berkuasa bagi pontianak *aku tak ingat nama depa apa. hehe

selepas di nilai, mereka di benarkan tinggal di dunia manusia sampai bila-bila. Walaupun pada sesi pertemuan tersebut, pergaduhan berlaku antara jo dengan panel penilai.Marsha yang membawa watak sebagai pontianak ingin melihat Baby G iaitu anak mereka yang baru lahir membesar dalam dunia manusia.dan impian tersebut tercapai.
anak marsha dalam drama keluarga pontimau
gambar sumber : tonton.my
Tetapi, berlaku sebalik nya kepada anak lelaki Marsha . apabila kekasih hatinya, sendiri melihat dia berubah kepada harimau jadian di kawasan rumah mereka. Jo, pasrah dengan penerimaan kekasihnya itu. dia rela .

Tetapi bagi aku cerita ni macam tergantung ja.sebab ending dia, just depa tinggal di dunia sampai bila-bila. hahaha tak puas pulak tengok .Tetapi di akhir episod akhir keluarga pontimau ini,keluarga yasmin hani berjaya merakam aksi pergaduhan jo yang bertukar menjadi harimau. dan mereka mempuanyai bukti kewujudan tersebut.lepas tu habis. aku rsa ada siri kedua nanti.

apa pendapat korang dengan drama keluarga pontimau ? jom share ngan aku.

sekian.

RESEPI KURMA MASAK LAICI >> BACA SINI 
Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

Nona Qiyah Nona Qiyah February 5, 2016 at 7:32 AM
ha ah lahhh, tak puass kot, dahla cite tu santai2 je, syok tonton tauuu ~


hrp lah ade siri kedua, sy singgah sini, sebab trcri cari kalau ada lagi last cerita ni ape, kan..hahaha

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)