[ VIDEO ] Harris J di HOTFM !

Share:


HARRIS J DI HOTFM ! I Semalam, dalam hotfm zon , tetamu undangan mereka adalah Harris J ! alaa yang menynyikan lagu Salamualaikum tuu.. lagu lebih kurang lagu faizal tahir tapi versi luar negara punya.

harris j di hot fm

aku tau korang cakap dia hensem kan. tak yah bgtau aku. aku tengok pun aku dah dapat agak korang cakap dia macam tu. hahaha nah aku sharekan satu link dari page hotfm (klik sini ) . link tu adalah link untuk lagu aida jebat yang di nyanyikan oleh haris J semalam.
gambar harris J di hot fm (klik sini )

Selamat mendengar !

No comments