TAYANGAN STARWARS THE FORCE AWAKEN BERMULA !

Star wars

TAYANGAN STARWARS THE FORCE AWAKEN I Semalam, bermulanya tayang FILEM STAR WARS THE FORCE AWAKEN . Kalau korang tengok la kan. semalam sahaja dah ramai yang serbu pawagam untuk menjadi penonton pertama yang menonton filem ini di Malaysia. Mesti Bestkan Filem ini.

Aku mengikuti FILEM STARWARS ni, memang best dari Filem pertama hingga sekarang. aku yakin starwars kali ini mesti banyak yang seronok dan happy dengan lakonan pelakon. Walaupun akan ada sedikit yang kritik. tapi ia tetap akan menjadi sesuatu yang terbaik bagi peminat setiap filem ini.
starwars

Dalam filem star wars ni aku suka Yoda. hahaha Dia macam master atau sifu la dalam cerita Star wars. Dan yan paling best bila part lawan-lawan pakai light sword tu. haha di tambah dengan bunyi pedang tu. macam zaman kartun-kartun je bila dengar. hehe Yoda jugak lah yang mengajar Jedi-jedi ilmu berlawan. jangan risau. korang mesti ingat Yoda ini watak jahat kan.

tak la, watak yoda ada macam aku cakap tadi, cikgu atau sifu kepada jedi, dan jedi pula adalah anak murid. walaupun ada jedi yang jahat . tapi yoda memainkan peranan kepada jedi yang baik dan dia menentang kezaliman.

yoda
yoda

Watak jahat pula di mainkan oleh Darth Vader atau Anakin Skywalker . haaa dia ni baru jahat . Anakin ni dia merancang untuk membunuh. Pada mulanya , dia baik tapi dia telah terpengaruh dengan ansir jahat yang menghasutnya. dan last sekali dia pun jadi jahat.

haha dah macam cerita budak-budak la gaya aku ceritakan. hehe . Apa-apa pun , aku harap filem ini tak bosan la kan. kalau bosan mesti tersiksa duduk dalam panggung wayang tu. haha sapa yang dah tengpk cerita ni , jom komen pendapat korang terhadap FILEM STARWARS THE FORCE AWAKEN !

sebelum aku pi tengok, nak tahu dulu feed back yang dah tengok. kalau tak bst, kita tunggu astro ulang tayang je la nanti. haha astro kan suka ulang-ulang cerita. hehe . orait, komen tau .selamat tinggal bumi , Yoda nak balik ke tempat asal. hahaha

sekian.


Previous Post Next Post