JALAN di Pulau Pinang LENGANG !


Minggu-minggu terakhir di tahun 2015 menjadi waktu terbaik untuk bercuti bersama keluarga dan ziarah saudara mara tak kira di mana mereka berada.Tempat-tempat tumpuan pelancongan menjadi tumpuan pengunjung. pengunjung yang hadir tidak mengira masa dan waktu, usia dan umur.


Sapa yang mai penang, hangpa pernah mai tempat ni ? hehe seronok bila kita tengok orang luar datang melawat tempat kita.

Hari ini, aku keluar lagi ngan family aku. jalan-jalan dekat area Bukit jambul. Semalam aku lalu juga jalan yang sama, tapi pack betul dengan kereta , tapi hari ini. aku lalu jalan yang sama tapi lain. apa yang lain ? LENGANG, atau kosong !

ANAK SIBUK DENGAN SMART PHONE ? SURUH DEPA TRY BENDA NI >> KLIK SINI

taklah kosong sampai satu kereta ja. tapi kurang dari semalam. aku agak, cuti dah habis kan. so, pelancong pun dah ramai balik. jadi hati-hati ya di jalan raya. kalau rindu penang, ingat aku.. ehh rindu penang mai laa lagi.. hehe

Ramai yang bercuti di hujung minggu ini telah menghabiskan masa bersama keluarga. sesuatu yang hebat dan mengkagumkan. Selagi punya waktu, bahagiakan lah insan yang bahagia bila mereka melihat kita.

Selamat bekerja juga untuk yang akan mula kerja balik esok dan seterusnya.  ^^

sekian.

Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)