Apabila Ibu bapa di minta untuk ..


TIPS MAKANAN KANAK-KANAK I Dalam satu video berdurasi 4 minit lebih , satu permintaan kepada ibu bapa untuk merasa apa yang anak mereka suka makan. Dalam temu bual itu kita dapat lihat, bagaimana didikan seorang ibu dan ayah kepada anak-anak mereka dalam bab makan makanan sihat.

Ada juga kelihatan anak-anak yang seperti gembira bila di beri peluang untuk makan-makanan yang sedap yang telah di sediakan. ada juga yang masih risaukan ibu mereka marah jika makan sesuatu makanan.

GAMBAR sekadar hiasan

anak-anak lebih suka makanan ringan dari makanan yang di masak di rumah ? betul ke ?

korang nak tengok video tu tak ? KLIK SINI . korang akan faham, apabila korang tengok video tu. yang penting, kita pun kadang-kadang macam tu. depan mak ayah, makan semua benda sihat, bila keluar rumah. makanan ringan jadi idaman.

selamat menonton !

sekian
Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)