Resepi : Ayam Goreng Berempah ! Cara Mudah !


RESEPI AYAM GORENG BEREMPAH I Pagi-pagi dah rasa lapar makan ayam goreng berempah. hehehe ni tengok instagram laa ni.. orang upload gambar makanan. kita pulak yang lapar. meh sini, aku ajar satu resepi mudah untuk memasak. Resepi Ayam Goreng Berempah !


Cara-cara :

1. Letak ayam dalam satu bekas.
2. masukkan kunyit, rempah ayam ,dan sedikit garam.
3. Gaul semua item dekat atas tu.
4. kalau nak sedap sikit, biar lama dalam 5 ke 10 minit. baru goreng.

itu jeee.. senangkan. haha aku tau, orang lelaki ni malas sikit nak masak bukan sebab malas pun. sebab tak pernah cuba dan takut hangus. tu je. hahaha kalau dah sekali cuba, nanti macam-macam la diorang masak. betul kaan.

Aku nak kongsi dekat korang satu link , KLIK SINI . Link berkenaan ayam goreng. Cara-cara untuk makan ayam goreng yang betul ! bagi aku , suka hati aku lah nak makan macam mana kan. hahaha. tapi kalau korang terjah dan tengok sendiri dalam link  tu ya, sama ada cara korang betul atau tidak .

Cara aku memang dah salah dah. weekkk.. janji kenyang.. hohoho

sekian

**gambar sumber google.com


Jom like Page admin untuk info menarik !

2 comments.. read them below or add one

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)