[ Gambar ] Hot FM bawa Dr. Say ke Konti !

2 November 2015


HOT FM I Siapa dengar hot fm hari ni ? pasti korang tertanya hensem sangat ka tetamu A.M kru pagi ni ? kan2 aku pun mula-mula dengar pun, cakap macam tu jugak. hehe tapi bila tgk gambar dia. oklah . hahaha

Peminat hot fm pastinya cair atau melting bila dtengok tetamu AM Kru pagi ni. iaitu Dr.Say ! Tapi aku nak habaq ni, dia dah kawin. huhuhu jom la, korang layan gambar Doktor ni ya .^_^ eksited muka fafau  ya :)








aku surrender la, sbb aku tak hensem macam dia. ermm.. agak2 nanti aku jadi doktor ada tak orang nak kenal aku kalau aku jadi macam Dr. Say ni. hahaha Seronok tengok gambar Dr. Say ? Mungkin ada sesetengah wanita yang akan kata doktor ni seksi la. betul tak ? meh aku sertakan satu lagi link untuk korang tengok ciri-ciri lelaki seksi pada pandangan wanita .

Sekian.

**udah2 la tengok tu, gambar aku korang tak mau tatap lama-lama lak. :(

SUPERHERO MINI >> KLIK SINI 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .