Lelaki nampak Seksi di depan Wanita ?

1 Oktober 2015



honor-7-630x354

LELAKI SEKSI I Selalunya kita dengar perempuan je yang seksi kan. kali ini lelaki pula yang seksi pada pandangan wanita. Mungkin faktor attraction dari orang yang berlainan jantina menyebabkan kita rasa sebegini . Ada beberapa jenis lelaki yang menyebabkan dia kelihatan seksi di hadapan wanita. 




Antaranya adalah pandai memasak .  suka bersukan dan pandai jaga diri. Perempuan memang suka kalau lelaki pandai masak. selalunya aku tgk gitu. tak tau sebab apa. bagi aku lak, masak tu perkara normal la kan. kalau dok jauh dari rumah ibu bapa, nak makan luar pulak mahal, baik kita masak . boleh jimat duit. kan.

tapi persoalannya, kat mana yang seksinya lelaki suka masak ni ? tolong bagi jawapan sket .

Ada lagi beberapa karakter lelaki yang di katakan seksi di mata wanita .Korang boleh rujuk di link ini ya.

LELAKI SEKSI >> KLIK SINI



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .