Cara Buat Kad ATM CIMB Bank

12 November 2015


Hai,

Cara buat Kad ATM CIMB Bank I Mungkin ada antara pembaca blog aku ni, terlupa atau tak pernah pun buat kad atm cimb bank, Jadi, aku buat entri ni khas untuk korang ya. Untuk pengetahuan korang, cara buat kad ATM CIMB Bank ni mudah je cara dia.Bagaimana ?



Cara-caranya adalah :

1. Pergi CIMB Bank terdekat.*Bawa I/C dan no account bank anda.
2. Ambil Number giliran anda.
3. Setelah number giliran anda di panggil, maka terus ke kaunter dan minta untuk buat kad atm.
4. Korang tunggu kejap dan akan dapat kad Atm korang tu.
5. boleh balik rumah. hehe

Mudahkan cara nak buat kad ATM CIMB Bank ni. Kalau  kad hilang atau kena telan ke. boleh je berurusan di kaunter cimb bank terdekat ya. Harap ni membantu korang.

sekian.

2 ulasan:

  1. mula2 baca tajuk terpikir buleh buat sendiri ke maksudnya reka sendiri hahahha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe,, tajuk gempak sangat.. hahaha

      Padam

Kataubaid© .