[Gambar ] Ultras Malaya Mengamuk !


Assalamualaikum,

ULTRAS MALAYA MENGAMUK ! | Setelah lama teguran di beri secara baik, maka hari ini kemarahan ultras malaya sampai kemuncaknya.Tindakan Membaling Suar ke dalam padang sebagai tanda protes kepada Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).

Untuk pengetahuan pembaca blog aku yang aku sayang. cewaah. perbuatan membaling suar adalah lumrah dalam arena bola sepak. Bukan di Malaysia sahaja, malah tempat2 lain juga ada adegan ini.so tk yah lah nak rasa malu sangat sebab ada penyokong macam tu.

sebenarnya, Kita lupa siapa Ultras Malaya .Mereka yang upkan kembali semngat peminat-peminat bola sepak tempatan. zaman kejatuhan, tiada orang pun nak p tgk bola. dah sekarang penuh stadium. tapi mereka di atas mungkin tidak lihat peranan ultras malaya.

perlawanan sarkis yang di bawa oleh FAM. juga di tentang oleh ultras malaya . at the end, baru kita faham perlawanan tu tak penting langsung untuk Harimau Malaya. Aku bukan penyokong kepada provokasi, tapi aku tgk realiti. sebab aku sentiasa ikuti perkembangan ultras malaya dan harimau malaya.Bangunlah FAM.

sekina. melaporkan. cewahh. hahaha
maaf jika pandangan kita berbeza. kita still kawan kan. huhu




Gambar Sumber Berita Harian dan Harian Metro .
Previous Post Next Post