Cendol yang Terbaik dari ladang !


Assalamualaikum,

CENDOL TERBAIK  | Setiap rakyat malaysia mesti pernah dan meminati cendol. Bila sebut Cendol ni, meleleh ayaq liuq aku.sebab makanan feveret aku ni. hehehe korang pernah terfikir tak, bertapa legend nya cendol ni sampai boleh membuatkan orang lain terpesona bila makan cendol tersebut.

Air dia yang sejuk, kuahnya yang manis dan di campur lagi dengan pulut. perghh. sedap weh. tapi korang pernah tak terinspirasi dengan cendol ? tak pernah ? korang nak tengok tak orang yang terinspirasi dari cendol ni ?

naakk ?

meh sini, korang klik cendol terbaik dan tengok sendiri bagaiamana seorang lelaki ni dengan cendolnya. cukup mengujakan . kita pun tk buat macam dia ni kan. hehehe. selamat menonton !

Cendol terbaik >> LINK 1 

Jom like Page admin untuk info menarik !

1 comment... add one now

Zizie Zack Zizie Zack September 11, 2015 at 1:11 PM
aduiii.. tgh panas terik ni.. sedapnya kalau dapat semangkuk..

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)