Budak 11 tahun melahirkan Anak


Assalamualaikum ,

hari ini, terkejut sbb baca berita kat harian metro ada kisah seorang budak berusia 11 tahun telah selamat melahirkan anak nya.

pada mulanya, dia kata dia sakit perut. bila di periksa rupa-rupnya dia nk bersalin. ketika itu air ketuban dia pun dah pecah. 

setkt ni, tiada penangkapan di buat kata pihak polis. 

komen :

Kisah adik ni pun kita tak dpt full, jadinya kita jgn buat spekulasi yg bukan2 pulak. kesian kat adik tu. mungkin dia teraniaya atau sebaliknya. mari kita doakan kebaikan utk kita semua.

makin berat lagi ujian kita dan anak-anak kita nanti. moga Allah pelihara dari fitnah dunia dan akhirat.

banyak fitnah yg berlaku di Malaysia sekarang ni. punca dari apa agaknya :(

klik gambar tuk ke pautan harian metro.

2 ulasan:

  1. saya juga amat2 terkejut
    kesian adik ini, terlalu muda nak kenal kehidupan
    dgr dia berkawan dgn buruh 30 tahun
    terlalu muda adik ku sayang

    BalasPadam
  2. hurmm mcm2 dugaan kan..entah katanya pakwe budak ni umuq22thn..huhuuu

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.