Type something and hit enter

author photo
By On


Hai, !

aku nak bgtau ni, sebelum korang baca gambar ni, korang tarik nafas panjang2 baru baca tau. hehehe

ini lah akibatnya kalau orang indonesia baca surat khabar malaysia .








Embedded image permalink

masa aku baca , aku gelak habis. hahaha. dalam otak aku terfikir ada lagi manusia macam ni. 

aku ingt mentri ja pandai buat lawak, rupanya ada lagi. hehehe

4 comments

avatar

hehe..... lawak di pagi hari ni....

avatar

Hahahaha...keras perut gelak..

avatar

Hahaaa yang ni memang giler...
Sabor aje lah

Click to comment