Bila Orang Indonesia baca Surat Khabar Malaysia, maka jadilah seperti ..

9 Ogos 2015



Hai, !

aku nak bgtau ni, sebelum korang baca gambar ni, korang tarik nafas panjang2 baru baca tau. hehehe

ini lah akibatnya kalau orang indonesia baca surat khabar malaysia .








Embedded image permalink

masa aku baca , aku gelak habis. hahaha. dalam otak aku terfikir ada lagi manusia macam ni. 

aku ingt mentri ja pandai buat lawak, rupanya ada lagi. hehehe

4 ulasan:

  1. hehe..... lawak di pagi hari ni....

    BalasPadam
  2. Hahahaha...keras perut gelak..

    BalasPadam
  3. Hahaaa yang ni memang giler...
    Sabor aje lah

    BalasPadam

Kataubaid© .