Final Piala FA 2015 l Kelantan Kalah !

Advertisemen


Assalamualaikum .

kini sari berita utama .

Pasukan Kelantan gagal membawa pulang piala ke Negeri kelantan kerana pasukan tersebut kecundang kepada singapura dalam aksi Final Piala Fa 2015 .

keputusan yang diperolehi 3-1 memihak kepada pasukan Lion Xii .

sekian melaporkan .

hahaha.. poyo je kan .

itulah result game malam ni. sedih tu sedih gak la. sebab piala FA p bercuti kat singapura hahaha.

bagi laa chance kan.. hehe .

tpi tk pe peluang banyak kot kelantan creat tapi kelajuan pemain lion X11 tk dapat di bendung lagi..

aku kalau main PES atau Fifa.. mesti aku cari player yg lari laju.. haha.. susah nak kena kejaq.. hehe

anyway tahniah kelantan.. semoga berjumpa lagi tahun depan .

sekian .

ikhlas dari fan Penang FA .

p/s : harap tahun depan penang masuk semi final lak.. huhu .haritu lawan pahang koot.. :P

Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments