Izinkan Aku Pergi .

4 Mac 2015


Assalamualaikum ,

allahurabbi , itu je yang aku mampu ungkapkan ketika ini .

memikirkan sesuatu perkara, yang aku sendiri tak tahu ending dia cam mana .

masa depan, kita rancang A. Tapi hakikatnya plan A ni macam dah sampai penghujungnya .

Ya,Allah. 

luluh hati kejap, perlukan kekuatan sekejap . memikir kan sesuatu yang tidak mungkin dan benda yang belom pasti terlaksana .

mungkin in dugaan untuk aku.

moga terus kuat. nak lari kejap dari dunia ni .

mungkin hilang aku ni lebih baik dari aku menonjolkan diri .

mungkin ketika ini aku tk seperti ubai yang dulu . 

mungkin tika ini,ubai menjadi orang lain.

mohon maaf sahabat, andai ini keputusan yang aku ambil .

tolong doakan aku .

senyum bersama sedih bersama .

Allah je tahu isi hati.

huhu.. apsal sedih medih niiii.. huhu..

let me know when the world come to end !

sekian .

5 ulasan:

Kataubaid© .