Positive !

Assalamualaikum .

manusia di beri dua pilihan setiap hari dan memilih jawapan .

sebelum memilih manusia di beri dua lagi pilihan sama ada untuk memilih yg positive atau pun negative dan mostly manusia memilih untuk berfikiran negative berbanding positive.

dalam menilai, manusia juga memilih untuk berfikiran negative dahulu sebelum positive. jadinya kita kena ubah minda dan mindset kita sebgai manusia. positive thingking !!

fighting !!

cewaah.. hehe.. kan baru-baru ni aku ada cerita pasal aku down dan sedih la kan . alhamdulillah, pagi tdi dapat ilham baru. tak semua perkara yg kita sangka dia baik untuk kita,baik untuk kita. mungkin benda yg kita tak suka itu lah yang perkara yg baik untuk kita .

perrghh

ubai berfalsafah laakk.. hahaha

tak pa lah harap korang paham la kan. so, petang ni aku ada futsal.. nak main dgn ustaz2 kat dirasat. sambil2 tuk nak lari jauh jap dari kehidupan asal.. hehe .

malamnya pulak ada cultural day yang pihak universiti buat. terdapat 10 buah negara terlibat. dan malaysia pun terlibat sama. dikir barat dan zapin menjadi tarian yg akn di persembahkan.teringin nak tgk boria lak kat cultural day.. maybe satu hari nanti.. huhu. 

jumpa lagi di sana.. doakan aku selalu !!

aku teringin nk join segmen.. hehe..tapi tk jumpa lakk.. huhu

kalau ada share2 laa naa ..


Previous Post Next Post