Aku Bukan Tecnician

20 September 2014

Assalamualaikum .

hari ni aku nak cerita kisah lawak skit * mungkin lawak utk aku laa kan.. hehe

baru-baru ni ada electrician dtg umah utk betulkan lampu dan kipas aku.

sebelum ni aku dah try dah tekan kat bahagian suis kipas tu. 

tapi bila ammu (baca pak cik ) tu mai ja.. n dia just pulas2 suis kat  tmpt tu.. dah boleh.

yang geramnya,tempat aku pulas lak yg dia ok tu.. grr..

gelak je aku semalam.

bila duduk fikir2, yelah kan Allah dah letak kita di tempt2 yg berbeza. sbb apa ?? sbb kita saling memerlukan.

doktor belum tentu tahu nak bina bangunan.

tukang bina bangunan belum tentu mampu merawat pesakit.

sebab kita saling memerlukan .

malu weh ngan pak cik tu... hahaha

:P

kena belajar buat elektrik2 ni jugak..tak leh buat cm tu dah.. basic kena tau jugak..hehe.. t malu je ngan bini nnt :P

2 ulasan:

  1. AsSalam
    Gitulah kehidupan saling memerlu..

    Pernah stress td org lain pegang elok jer..tiba tangan kita pulak rosak...
    Menjawabbb

    Jom singah sana

    BalasPadam
  2. betul..thu basic pun jadilla..nsb baik suami ambe bdk elektrical..hahahha

    BalasPadam

Kataubaid© .